..:: بی سرزمین تر از باد ::..

تن تشنه مثل خورشید... بی سرزمین تر از باد... کولی تر از ترانه... بی پرده مثل فریاد

..:: بی سرزمین تر از باد ::..

تن تشنه مثل خورشید... بی سرزمین تر از باد... کولی تر از ترانه... بی پرده مثل فریاد

بهترین آهنگها

سلام سلام
با عرض پوزش یه مدتی بود نمی اومدم
دنبال آلبوم جدید قمیشی هم نگشته بودم
ولی امروز پیداش کردم
میتونید اونا رو دانلود کنید
من که بهشون گوش دادم خیلی باحالن
شما هم گوش بدین


روزهای بی خاطره

۱.بوسه ی باد

۲.گریه کن

۳.پنجره

۴.تصور کن

۵.محبوبه ی شب

۶.هنوز

۷.یاد من باش

۸.میکس بوسه ی باد

چطور بود...!!!؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:31

عالی بون یاسی جون
عالیییییییییییییییییی

یکتا چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 14:58 http://zistan.blogsky.com/

سلام به دوست قدیمی ... مزاحم شدم بگم که آلبوم جدید سیاوش فوق العاده بود ... به خاطر کار خوبت ممنون ... به من سر بزن

سجاد پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:14 http://plooo1.blogfa.com

سلام من تو را لینک کردم حالا نوبت توست ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد