..:: بی سرزمین تر از باد ::..

تن تشنه مثل خورشید... بی سرزمین تر از باد... کولی تر از ترانه... بی پرده مثل فریاد

..:: بی سرزمین تر از باد ::..

تن تشنه مثل خورشید... بی سرزمین تر از باد... کولی تر از ترانه... بی پرده مثل فریاد

ضایع بازار

سلام به همگی
دیروز متوجه شدم که یه کار ضایع کردم
بعد از کلی تازه فهمیدم این آلبومی که من به اسم مجتبی کبیری زدم تو وبلاگ....
آلبوم مجتبی نیست آلبوم آقای چاوشی که صداش خیلی شبیه کبیری
فعلا سرم شلوغه ولی به زودی آلبوم مجتبی کبیری رو میزنم رو وبلاگ
البته چند تا از دوستان این مطلب رو به من گفتن ولی من گوش ندادم
ببخشید دوستان
از این به بعد هم سعی میکنم جدیدترین آهنگارو رو وبلاگم بزنم
فعلا آلبوم جدید شادمهر رو بگوشید
توصیه میکنم آهنگ ستاره رو اول بگوشید

نظرات 1 + ارسال نظر
یاسی پنج‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 17:19 http://www.yasi20.blogfa.com

سلام دوست عزیز ، ممنون که به من سرزدی ، الهی شکر تیم ملـی بــٌرد … راستی به تو حسودیم میشه چـه وبلاگ قشنگی داری حتمآ تو عشق کامپیوتـر هستی ….سعی می‌کنم یــه‌‌نمـه بهتر باشم ولی نمیشه ؟؟؟!!! یه عکس انیمیشن می‌خواستم بگذارم تو وبلاگم بلد نبودم ، امروز بلاگفا خیلی بد بـود صدبار قطع شد و راحت هم باز نمیشد … امیدوارم موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد